סודות האטום של ישראל

לפרוייקט שאני בונה הייתי צריך חתיכה של פרספקס. זה הפלסטיק השקוף הזה. אתם יודעים כמה עולה חתיכה של 20 על 30 ס״מ ? האמת, שגם אני לא. חיפשתי ברשת במשך שעה, מצאתי אתרים של יותר מ10 ספקים שונים , על חלקם קיבלתי גם המלצות בפורומים ובאף אחד מהם לא הופיע מחיר. בכמה יש טלפון לפניות, באחרים יש טופס פניה להצעת מחיר. בשאר יש פשוט הרבה מלל שיווקי חסר משמעות. כפתור קניה ? אין

אפשר לבכות הרבה על איך החברות הגדולות הורגות את הקטנות, איך אמזון מחסלת את החנויות הפיזיות ועוד. אני גם בדרך כלל מעדיף לקנות מספק מקומי ולו רק משיקולי לוקל פטריטיות כל עוד ההפרש במחיר לא קיצוני, אבל בסופו של דבר נכנסתי לאלי אקספרס, ועוד שבועיים יהיה לי את מה שאני צריך בתיבת הדואר שלי. ואותי כצרכן זה מה שמעניין.

יש נטיה בישראל להחביא מחירים. לא בדיוק ברור לי למה. הפחד שמתחרים יגלו ? נו באמת. מי שרוצה לגלות יודע יודע גם איך, על אחת כמה וכמה במוצר שכזה. אבל בדרך אתם מפסידים לקוחות שאין להם סבלנות לפרנויה שלכם.

אז נכון שהיום הנטיה היא לנסות להביא את הלקוח לפנות אליך, מה שקרוי inbound marketing. אבל הכוונה לא על ידי זה שלא תהיה לו ברירה אלא להתקשר, אלא לספק לו מידע רלוונטי על עצמכם או על המוצר כך שזה יגרום לו לרצות בעצמו לפנות. להכריח את הלקוח להתקשר זה מיושן

וגם אם יש לכם המון אופציות ואתם רוצים להתאים ולתפור פתרון ללקוח המסויים, אתן לכם דוגמא. לאותו פרוייקא אני צריך לייצר מעגל מודפס, היום אני יכול להעלות את השרטוט שלי, לבחור מה אני צריך מבין עשרות פרמטרים ולקבל מחיר בו במקום. אם יש צורך במגע אישי, יש אפילו צאט.

אי אפשר לחיות בעבר. הלקוחות (גם מבוגרים כמוני) רגילים לשרות אחר, ולכם אין את הלוקסוס להבריח אותם למתחרה

One thought on “סודות האטום של ישראל

  1. צודק. זה נראה כמו בתי הספר שמלמדים את האנשים של מחר בשיטות העבר (כמובן לא בבית הספר שאתה מלמד…)

Comments are closed.